Bumbi-murrmurr <3 <3 <3

När murrmurr får bumbisug... ja, då blir det kissebilder.  :D
 
 
Go-Fille!!
 
 
Söt-Siggan!
 
 
Mys-Freddan!
 
 
 
 
Innan Majre kom, hade jag ofta mina döttrars kissar som bakgrundsbild på mobilen, och det var många, som reagerade på ett foto på Ziris kissar. Man menade att bilden var Photo-shoppad eller arrangerad på annat sätt. Så var det emellertid inte.
De här kissarna är precis så här samspelta och fina med varandra!! 
 
För att visa att det faktiskt är så, publicerar jag nu några bilder av matsituationen -- de är som synes tagna vid helt olika tillfällen. Faktum är att de inte ens är tagna samma år.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja, det där var ett axplock av mina bumbi-mat-bilder.   :D
 
(Jag brukar passa på att knäppa, då de får mat, för då får jag alltid med alla tre i bild samtidigt, så jag har ett antal såna bilder. *skratt*)
 
Som ni ser, är de här kissarna precis så sams och så snälla som jag sagt!
Och det till o med då de får "blötmat", som de ääälskar och därmed borde fightas om.   :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: kamomillans.blogg.se

Vilka fina kissekatt bilder! :)

Svar: Javisst är de!! :D <3 <3 <3 Men så är de riktigt härliga och fina kissar också!!! De är såååå genomsnälla och goa!! Jag älskar mina fyrbenta barnbarn!!!! :D
Åsa E Melander

2013-10-15 @ 11:58:12
URL: http://kamomillans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0